Persinggahan di Queensbay Penang.

Salam Malam Jumaat.. Sebelum saya merajinkan diri untuk membuat laporan, maka sudilah kiranya mengizinkan hamba untuk berkongsi sedikit cerita pada hari ini..(Ayat Gramatis)..
  • Hari ni, kelas terlampau banyak...Exhausted..
  • Hari ni, buat lab sampai ke petang... Tak mengantuk sangat la pulak..
  • Hari ni, jawab PB (Peperiksaan Berterusan) bagi subjek Mathematic Method agak merapu..Jadi saya harus berusaha keras semasa Peperiksaan Akhir...(Mode : sedih sikit )
  • Hari ini, waktu malam ada masa sedikit, boleh berehat sekejap...
  • Hari ini, kawan baik saya Norbaizura Mat Roji belanja sebab dia baru dapat bonus... Thanks Kak Bai.. Kenyang sudah...
Terima kasih kepada k.Bai diatas perbelanjaan yang dilaburkan.. Alhamdulillah kenyang..
Sila Read More yer..(Tak sempat nak cari setting untuk suitable place for Read More..Erm)


Oklah malam ni boleh tak nak cerita pasal Kak Bai.. Boleh la eh.. Kak Bai ni kawan sebelajar masa kat Penang..sampai sekarang kami rapat dan belajar bersama-sama..Kecik molek orangnya (kipas-kipas-kipas).. Tapi betullah kecik molek orangnya.. Suka ketawa (tu yang saya suka buat lawak tu ngan dia) dan tak lokek (he..he..he..).. Yang penting kak Bai memang best.. I Luv her Very Much..

Norbaizura..
She loves cooking..I love to eat her cooks..Sangat suka dengan nasi Dagang.. Kenapa pula nasi dagang eh.. Sebab dio ore' Kelate' nun.. Pasir Mas... Sangat la sedap air tangan beliau.. Nak rasa ke??? Sila la datang rumah dia..

Mama Arief posing dengan Baizura .. dah lama tak bergambo nieh..
Seorang lagi ialah Ruhaida aka K.Aida...My Roomate, CourseMate, macam-macam mate lagi la.. Kami rapat since memula masuk USM lagi.. sampai la sekarang.. Always sharing every single story but only between us...takde khabar angin tau.. Moral of the story : Jagalah rahsia sahabat kita walaupun ia remeh.. Tak payah nak sensasikan ia kerana mungkin ia menjadi fitnah.. Ataupun ada sesetengah insan mensensasikan sesebuah cerita untuk mendapat publisiti picisan sedangkan pada hakikatnya dia sedang ditertawakan dan dipersendakan oleh orang lain tanpa disedari... Adakah saya merepek.. Oh, sesekali tidak.. Ini adalah realiti.. tetapi bukan di kalangan sahabat-sahabat saya.. Saya faham tidak semua manusia sempurna. Marilah kita sama-sama perbaiki diri.. Cerita dalam cerita pulak yer.. Ok Inilah my beloved Kak Aida....Alia's mommy...

Luv U sisz..Thanks to be with me in every single time..
Walau apapun saya gembira dikurniakan sahabat yang amat memahami.. Ramai lagi sahabat saya nieh.. Sek.Keb.Perempuan Bandar Kluang, SMKA Segamat, JMTI Penang, USM Penang, kawan sejawatan, kawan kat pejabat... Nanti kita sambung bahagian lain la pulak eh kengkawan.. Pen Off


P/s : Thanks Allah for giving me a life...Moga dipanjangkan umur dengan membuat kebaikan.. Miss my Husband n Son...





Setiap pembelian produk Shaklee akan mendapat konsultasi khusus dari saya.

Pertanyaan Lanjut:

Nur Suria Binti Sulaiman
Shaklee Independent Distributor ID : 1107828
Call/SMS/Whatsapp: +6012 705 0032
Facebook : Shukran Shop
Instagram : Sunz Sulaiman
Email : sunz7300@gmail.com

0 comments :

Post a Comment

 
Copyright © d'sunz | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in